E-COMM Health
E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge klijentima kroz:
- servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
- smanjenje vremena odziva i čekanja na odgovore
- smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
- automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
- automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
- bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
- integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
- ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
- praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
- praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
- direktni marketing i obaveštavanje klijenta
- ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
- georeferenciranje
- proveru stavova i anketiranje klijenata
- kreiranje izveštaja
- veb pristup podešavanjima i izveštajima
E-COMM health je dodatno prilagođen kompanijama koje pružaju bilo koju vrstu zdravstvene usluge.
Pozivom pacijenta operateru se otvara prozor sa podacima pozivaoca u kom postoji mogućnost da odmah zakaže željeni pregled.
Uz sve prethodno opisane funkcionalnosti, E-COMM health ima dodatne module koji omogućavaju:
1. detaljno unošenje podataka o PACIJENTIMA koji pored regularnih funkcionalnosti imaju i mogućnost ocene korektnosti ponašanja tog pacijenta, statistiku dolazaka, načine otkazivanja (korektno ili ne) i njegove zakazane termine. Za svakog pacijenta je moguće pogledati karton, bilo da se radi o uvezenim podacima ili integraciji sa postojećim sistemom evidencije pacijenata. Ovaj modul omogućava i unos informacija o računima tj. da li je pacijent platio svoju uslugu, na koji način i kada.
2. ZAKAZIVANJE je olakšano jer kombinuje četiri kriterijuma: uslugu, vreme, mesto i osobu. E-COMM health omogućava zakazivanja određenog pregleda u određeno vreme kod određenog lekara u određenoj prostoriji tako da u potpunosti eliminiše mogućnost preklapanja termina.
3. PREGLED zakaznih termina može da se vrši na više načina: prema zaposlenom ili prema prostoriji/sobi/ordinaciji u kojoj se obavlja, pregledom liste zakazanih za taj dana po redosledu dolaska ili kombinovani pregled svih pacijenata po ordinacijama i vremenu dolaska.