E-COMM E-Gov

effecta_ecomm_egov

IMPRESIONIRAJTE VAŠE GRAĐANE NOVIM I MODERNIM SERVISOM.

NEKA VAŠA OPŠTINA BUDE DOSTUPNA GRAĐANIMA 24 SATA, 7 DANA U NEDELJI. UBRZAJTE VAŠE USLUGE KA NJIMA.
UPRAVLJAJTE SVOJIM SLUŽBAMA I ZAPOSLENIMA, BUDITE INFORMISANI O NJIHOVIM DOSTIGNUĆIMA.
UMREŽITE VAŠU OPŠTINU SA JAVNIM INSTITUCIJAMA I DRUGIM TELIMA.
KORISTITE MAPU SA INDIKATORIMA PROBLEMA DA KREIRATE VAŠE BUDŽETE NA STRATEŠKI NAČIN.
UBRZAJTE VAŠE ADMINISTRATIVNE PROCESE I PROCEDURE.
MODERNIZUJETE VAŠU OPŠTINU.  POBOLJŠAJTE ZADOVOLJSTVO GRAĐANA.

NEKA VAŠA OPŠTINA BUDE BOLJE MESTO ZA ŽIVOT!

E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:

 

  • servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
  • smanjenje vremena odziva i čekanja na odgovore
  • smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
  • automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
  • automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
  • bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
  • integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
  • ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
  • direktni marketing i obaveštavanje klijenta
  • ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
  • georeferenciranje
  • proveru stavova i anketiranje klijenata
  • kreiranje izveštaja
  • veb pristup podešavanjima i izveštajima

slike e-comm