Podrška
Pored instalacije samog E-COMM-a i sertifikovane obuke operatera i administratora našim korisnicima su dostupni i drugi vidovi podrške jer smatramo da je podrška klijentima veoma važan segment uspešne saradnje na obostrano zadovoljstvo i klijenata i nas.
Naša podrška je na raspolaganju 24 sata, 7 dana u nedelji i može se ostvariti putem telefona, sms poruke ili i -mejla. Zato što koristimo E-COMM u mogućnosti smo da ispratimo svaki klijentov poziv i uputimo ga na pravu osobu koja će mu pomoći u rešavanju problema.
E–COMM ima razvijen sistem za pružanje podrške i u slučajevima kada se problem sa kojim se klijent suočio ne može rešiti jednostavnom komunikacijom te je podršku moguće pružiti u bilo koje vreme i na bilo kojoj lokaciji ali i udaljenim pristupom računaru korisnika, a sve u skladu sa ugovorom koji definišemo u saradnji sa klijentom.
Naš trud da uklonimo problem pre nego što je klijent i primetio da je isti nastao nam je obezbedio zadovoljstvo klijenata čiji su sistemi često pod napadom osoba koje iz različitih motiva (profit, pobuna ili izazov) žele da zaobiđu sigurnosni sistem i ostave svoju ”poruku”.
Usluge tehničke podrške pružaju lica koja su od strane Effecta Solutions doo sertifikovana za pružanje ove vrste usluga i najčešće obuhvataju: instalaciju i konfigurisanje softvera, instalaciju izmena i dopuna, osnovnu obuku klijenta za rad sa programom, pomoć klijenta u radu i drugo.
Treninge za sertifikaciju administratora organizujemo po zahtevu. Za dodatne informacije pozovite 011/3148610.