E-COMM Automotive

effecta_ecomm_automotive
E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:
  • servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
  • smanjenja vremena odziva i čekanja na odgovore
  • smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
  • automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
  • automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
  • bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
  • integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
  • ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
  • direktni marketing i obaveštavanje klijenta
  • ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
  • georeferenciranje
  • proveru stavova i anketiranje klijenata
  • kreiranje izveštaja
  • veb pristup podešavanjima i izveštajima

eccom_automotive
E-COMM automotive je E-COMM prilagođen klijentima iz auto-industrije radi poboljšanja prodaje i pružanja usluge krajnjim korisnicima. E-COMM automotive je prilagođen tako da zadovoljava potrebe vođenja brige i o fizičkim i o pravnim licima, bez obzira koliko vozila neko poseduje.

Ovaj softver omogućava detaljan unos podataka klijenta – kako njegove lične tako i podatke o automobilu koji vozi (model, godina proizvodnje, reg. broj, datum registracije, broj šasije, zapreminu i snagu motora, broj pređenih kilometara, vrstu goriva…). Za svakog klijenta postoji opšta ocena korektnosti ponašanja dobijena na osnovu njegove statistike dolazaka i odnosa prema zakazanim terminima (da li je dolazio ili otkazivao termine i na koji način – na vreme ili neregularno ili je možda termin otkazan od strane prodavca/dilera).

Sve ovo omogućava operateru, serviseru ili prodavcu da u potpunosti upozna svog klijenta i ponudi mu najbolju a personalizovanu uslugu.

E-COMM automotive – alat za pružanje kompletne usluge klijentu – objedinjuje sve podatke (o klijentu i vozilima) i procese na jednom mestu i omogućava pružanje kvalitetne usluge bilo da je ona upućena odeljenju za lizing, prodaju, reklamacije ili se radi o zakazivanju redovnih servisa, probnih vožnji, vandrednih popravki, zameni rezervinih delova ili običnoj dijagnostici.

E-comm automotive 1

E-comm automotive 2

E-comm automotive

E-COMM automotive omogućava transparetnu komunikaciju između odeljenja jedne auto kompanije, njenih zaposlenih i menadžera a kao rezultat ima njihove usklađene aktivnosti i zadovoljnog klijenta.

Ovaj moderni softver u potpunosti podržava sve masovne komunikacije direktnog marketinga i na jednostavan način će omogućiti zaposlenima u marketingu da brzo pošalju obaveštenja o novim akcijama ili anketiraju klijente, sve koje postoje u bazi ili one definisane kao ciljna grupa.