Performanse

E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:

Servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji

Smanjenja vremena odziva i čekanja na odgovore

Smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata

1

2

3

Automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)

Automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)

Bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima

4

5

6

Integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu

Ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika

Praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta

7

8

9

Praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera

Direktni marketing i obaveštavanje klijenta

Ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta

10

11

12

Georeferenciranje

Proveru stavova i anketiranje klijenata

Kreiranje izveštaja

13

14

15

Veb pristup podešavanjima i izveštajima

 

16