Performanse
E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:
Servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
Smanjenja vremena odziva i čekanja na odgovore
Smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
Automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
Automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
Bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
Integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
Ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
Praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
Praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
Direktni marketing i obaveštavanje klijenta
Ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
Georeferenciranje
Proveru stavova i anketiranje klijenata
Kreiranje izveštaja
Veb pristup podešavanjima i izveštajima