E-comm iz ugla klijenta
Povodom unapređenja komunikacije sa velikim brojem korisnika, radi lakšeg i bržeg zakazivanja pregleda Dom zdravlja „dr Milutin Ivković“ – Palilula je u saradnji sa preduzećem „Effecta Solutions“ 18.07.2011. pustio u rad CALL CENTRA koji je omogućio korisnicima da zakažu preglede telefonskim pozivom, sms porukom i i-mejlom.
Preduzeće „Effecta Solutions“ je veoma profesionalno završilo ovaj projekat imajući u vidu da on pokriva Dom zdravlja i sve njegove zdravstvene stanice i ambulante, da se na dnevnoj osnovi kod nas obavi veliki broj zakazivanja kao da je bilo neophodno povezati CALL CENTAR sa našim postojećim informacionim sistemom.
dr Slavica Kalezić-Milošević
direktor Doma zdravlja „dr Milutin Ivković“
Servisni centar, sa osnovom idejom da ujednini sve kanale komunikacije kojima nam se građani mogu javiti, je svojim besprekornim radom omogućio da podignemo zadovoljstvo građana pruženom uslugom, smanjimo vreme odziva na svega 72 sata, povećamo efikasnost naši službi i povećamo broj rešenih premeta. Zato smatramo da u poređenju sa drugima, opština Novi Beograd na najbolji način pruža servisne usluge svojim građanima.
Kabinet gradonačelnika opštine Novi Beograd
Sa E-COMM Health sistemom mnogo bolje znamo svoje pacijente i njihove navike, a imamo i laku, tačnu i brzu mogućnost zakazivanja, prikaza i kontrole pregleda za željeni period, ordinaciju ili zaposlenog tako na nema više grešaka, otkazivanja ili čekanja pacijenata što je za nas najbitnija stvar jer je jedino zadovoljni pacijent sigurnost daljeg uspeha.
Olja Popović, Ordinacija “Master Physical”
“Ono što je dobro je da Vam posle odredjenog broja poziva sam sistem (E-COMM) daje mogućnost izveštavanja. Ako kliknete na kriterijum “klupa u parku” vi ćete iz svih poziva gradjana koji su prijavljivali da u odredjenom parku nedostaju klupe, mobilijari za decu, istog momenta dobiti izveštaje i vama se otvori karta Zvezdare gde upravo blinka onaj park u kome je potrebno postaviti najviše klupa. Za nas je to dragoceno jer će nam omogućiti da pravimo mnogo kvalitetnije planove i strategije. Taj sistem će nam omogućiti da pravimo onaj pravi građanski participativni budžet, kako naš tako i da utičemo i na pravljenje budžeta komunalnih preduzeća. Mi sada možemo da pošaljemo tačan izveštaj o pitanjima od najvećeg značaja za građane.”
Aleksandra Kuzmanović, načelnica Uprave GO Zvezdara