E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:
- servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
- smanjenja vremena odziva i čekanja na odgovore
- smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
- automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
- automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
- bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
- integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
- ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
- praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
- praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
- direktni marketing i obaveštavanje klijenta
- ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
- georeferenciranje
- proveru stavova i anketiranje klijenata
- kreiranje izveštaja
- veb pristup podešavanjima i izveštajima