E-COMM Business

effecta_ecomm_business
E-COMM Kontakt servis pruža unapređenje usluge ka klijentu kroz:
  • servis koji je na raspolaganju klijentima 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji
  • smanjenja vremena odziva i čekanja na odgovore
  • smanjenje vremena potrebnog za pružanje usluge i rešavanje zahteva ili pitanja klijenata
  • automatsku obradu podataka dobijenu kroz elektronska sredstva komunikacije (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl)
  • automatsku identifikaciju klijenta i personalizovanje usluge (“Dobar Vam dan gdine Petroviću”)
  • bolje upoznavanje klijenta, manipulaciju i čuvanje svih njegovih podataka u skladu sa evropskim standardima
  • integraciju povezanih fizičkih ili pravnih lica i sinhronizaciju njihovog rada u pružanju usluge klijentu
  • ubrzavanje rešavanja predmeta kroz definisanje rokova i slanje podsetnika
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa za svakog pojedinačnog klijenta
  • praćenje i čuvanje komunikacija i procesa elektronskim putem (IVR – telefonski poziv, SMS, i-mejl) unutar kompanije, njenih službi i povezanih partnera
  • direktni marketing i obaveštavanje klijenta
  • ispitivanje i ocenjivanje stepena zadovoljstva klijenta
  • georeferenciranje
  • proveru stavova i anketiranje klijenata
  • kreiranje izveštaja
  • veb pristup podešavanjima i izveštajima